تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهروند دانمارکی متهم به سوزاندن قرآن محاکمه می شود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ دادستانی دانمارک روز چهارشنبه اعلام کرد یک دانمارکی که در ویدیوی منتشر شده در فیسبوک قرآن را آتش زده بود به اتهام توهین به مقدسات محاکمه می شود.

این نخستین محاکمه از این نوع در این کشور اسکاندیناوی بعد از سال 1971 است.

دادستانی کل در بیانیه ای اعلام کرد: «آتش زدن کتاب های مقدس مثل انجیل یا قرآن می تواند نقض قانون مربوط به توهین به مقدسات» به حساب آید.

این متهم 42 ساله که هویت او فاش نشده است دسامبر 2015 یک جلد قرآن را در باغ خود آتش زد و ویدیوی آن را در صفحه گروهی به نام «بله به آزادی، نه به اسلام» در فیسبوک منتشر کرد.

در ماده 140 قانون کیفری دانمارک درباره توهین به مقدسات حداکثر حبس چهار ماهه پیش بینی شده است اما دادستانی در این پرونده جریمه ساده درخواست کرده است.

این محاکمه در تاریخی نامعلوم در آلبورگ در شمال دانمارک برگزار می شود.

این نخستین محاکمه در دستگاه قضایی دانمارک در چارچوب ماده 140 در حدود 80 سال اخیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهروند دانمارکی متهم به سوزاندن قرآن محاکمه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..