تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکیداستاندار سیستان وبلوچستان بر تهیه آمارهای دقیق ادارات مربوطه برای ساماندهی معتادان

استاندار سیستان و بلوچستان در کار گروه ستاد مبارزه با مواد مخدر بر تهیه ی آمارهای دقیق ادارات مربوطه برای ساماندهی معتادان تاکید کرد.

تاکیداستاندار سیستان وبلوچستان بر تهیه آمارهای دقیق ادارات مربوطه برای ساماندهی معتادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، هاشمی از نیروی انتظامی استان خواست آسیب شناسی و تهیه ی آمار دقیق از نوع مصرف مواد مخدر و اعلام ظرفیتهای زیربنایی موجود برای نگهداری و آموزش مهارت به معتادان ترک کرده صورت گیرد.

وی افزود: 28 مرکز برای ارایه خدمات درمانی و توانمندسازی بهبود یافتگان ایجاد شده است.

 استاندار با اشاره به لزوم بازنگری در مجازات مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر افزود: درهمین راستا طرح بررسی تاثیرمجازات اعدام در کاهش قاچاق مواد مخدر وهمچنین در نظر گرفتن مجازات جایگزین در دست اجراست.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان هم در این جلسه گفت: درسالجاری بیش از 200 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی وسایر نیروهای نظامی و امنیتی کشف شده که حاکی ازافزایش 43 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکیداستاندار سیستان وبلوچستان بر تهیه آمارهای دقیق ادارات مربوطه برای ساماندهی معتادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..