تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمیرا اسدی سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال شد

با حکم مهدی تاج، حمیرا اسدی سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال شد. این حکم البته قرار است طی روزهای آینده از طرف رئیس فدراسیون فوتبال اعلام شود.

به گزارش تابناک ورزشی,پس از ماجراهای مربوط به آی تی سی و همچنین اتفاق هایی که برای دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی افتاد، مهدی تاج امروز صبح در مصاحبه ای اعلام کرد که در کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال تغییراتی رخ خواهد داد. با توجه به بررسی های فدراسیون فوتبال حمیرا اسدی، که سابقه کار در کمیته های بین الملل فدراسیون فوتبال (در دوران کمیته انتقالی)، مدیریت روابط عمومی فدراسیون اسکی و همچنین مدیریت بخش بین الملل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان را داشته است، به عنوان سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال معرفی خواهد شد. حمیرا اسدی دارای دکترای روابط بین الملل است.

ضمنا امیدجمالی که در دوره های گذشته دبیر کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال و رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال بوده همچنان رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال باقی خواهد ماند و در ترکیب دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال تغییری داده نشد.

بر اساس تصمیمی که گرفته شده است کمیته بین الملل سازمان لیگ هم از چارت این سازمان حذف خواهد شد و از دیروز کلیه نظارت های بین المللی محمدرضا کسرایی مسئول سابق کمیته بین الملل سازمان لیگ در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با نامه هایی که فدراسیون فوتبال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا زده است لغو شده است. قرار بود که کسرایی به همراه تیم های ذوب آهن و استقلال تهران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا (در عمان ) حضور داشته باشد که با نامه علیرضا اسدی، نام وی از لیست خط خورده و حامد مومنی به عنوان جایگزین او انتخاب شده است.

کمیته اخلاق در یکی دو ماه گذشته پرونده های مختلفی را بررسی کرده که می توان به ماجراهای مربوط به کمیته بین الملل سازمان لیگ، تخلفات آی تی سی ها و همچنین ماجرای دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی و پرونده مهرداد پولادی بوده است. مثل اینکه حکم جدایی کسرایی از بدنه فوتبال توسط کمیته اخلاق صادر شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمیرا اسدی سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..