تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره شهدای مدافع عزت فردا در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با حضور خانواده شهدای مدافع حرم یادواره شهدای مدافع عزت پاسداشت شهدای مدافع حرم در کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی روز پنج‌شنبه 5 اسفند ماه امسال مقارن با 25 جمادی‌الاول سال 1438 هجری قمری بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

یادواره شهدای مدافع عزت در مسجد حضرت ولیعصر(عج) کلانشهر اهواز واقع در بلوار گلستان برگزار می‌شود و اقشار مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و جمعی از روحانیون و طلاب علوم دینی به شهدای مدافع حرم ادای احترام می‌کنند.

در یادواره شهدای مدافع عزت سردار حاج حسین یکتا، از رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس روایت‌گری می‌کند و به بیان خاطرات خود از جبهه‌های حق علیه باطل می‌پردازد.

همچنین در این یادواره حجت‌الاسلام سید حسین موسوی، از مداحان تهران به مرثیه‎سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد و قاسم مقدمی از قاریان بین‌المللی قرآن اهواز آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت می‌کند.

به گزارش تسنیم، خوزستان شهدای زیادی را در راه دفاع از حرم در عراق و سوریه تقدیم کرده است که شهید احمد حاجیوندالیاسی، شهید محمود مراداسکندری، شهید رضا عادلی(کردزنگنه)، روحانی شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی‌بلوطکی، شهید حبیب رحیمی‌منش، شهید داوود نریمیسا، شهید عباس کردانی(کردونی)، شهید علی حسینی‌کاهکش، روحانی شهید حجت‌الاسلام مجید محمدی، شهید صالح صالحی، شهید علی‌محمد قربانی، شهید علیرضا حاجیوندقیاسی، شهید احمد مجدی‌نسب و شهید جاویدالاثر حسین سعادت‌خواه شهدای مدافع حرم خوزستان در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل‌ و الزهرا سوریه از جمله آنها هستند.

همچنین شهید حجت‌الاسلام والمسلمین صالح حسن‌زاده از خرمشهر، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین میلاد بَدری از اُمیدیه، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید اصغر فاطمی‌تبار (چَرغَندی) از جایزان، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین جابر حسین‌پور (زُهِیری) از اهواز، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی از اهواز، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی از شوشتر، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مکیان از آبادان و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی از اندیمشک هشت روحانی شهید مدافع حرم خوزستان هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره شهدای مدافع عزت فردا در اهواز برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..