تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رتبه سوم خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات رونق و مستقیم از سوی بانک ها

رتبه سوم خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات رونق و مستقیم از سوی بانک هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در این جلسه گفت: از محل طرح تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی، 763 میلیارد تومان به استان اختصاص یافت.
وی افزود: تاکنون دو هزار و 690 واحد استان در سامانه ی بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار و 835 واحد به مبلغ 1615.7 میلیارد تومان به بانک های استان معرفی شده اند.
استاندار خراسان رضوی گفت: در واحدهای کوچک و متوسط بخش صنعت و کشاورزی جمعا تعداد 513 واحد به مبلغ 438.6 میلیارد تومان( بخش صنعت 253 واحد به مبلغ 368 میلیارد تومان و کشاورزی260 واحد به مبلغ 70.6 میلیارد تومان پرداخت شده است.
رشیدیان افزود: از محل تسهیلات برای واحدهای بالای 100 نفر کارگر نیز تاکنون 40 واحد به مبلغ 137.4 میلیارد تومان ( 38 واحد صنعتی به مبلغ 131.4 و دو واحد کشاورزی به مبلغ شش میلیاردتومان) بوده است.
وی گفت: مبلغ پرداختی از محل تسهیلات مستقیم بانک ها به هزار و 191واحد به مبلغ 688.7 میلیارد تومان بوده است که از این حیث و در مجموع خراسان رضوی رتبه ی سوم کشور  بعد از تهران و اصفهان در پرداخت تسهیلات رونق و مستقیم از سوی بانک ها را دارد.
استاندار خراسان رضوی افزود: مجموع پرداخت تسهیلات از ابتدای سال تاکنون از محل رونق و مستقیم توسط بانک ها هزار و 704 میلیارد تومان بوده است.
در این جلسه به مشکلات 10 واحد صنعتی در حوزه های مختلف تسهیلات، ارائه ی خدمات زیر بنایی و مسائل زیست محیطی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، روسای بانک ها و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی رسیدگی و دستور مقتضی برای رفع آن ها صادر شد.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رتبه سوم خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات رونق و مستقیم از سوی بانک ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..