تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان مادر باردار با بالگرد اورژانس زنجان

نجات جان مادر باردار با بالگرد اورژانس زنجان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان، علیرضا زراعتچی  رییس مرکز  مدیریت اورژانس و فوریت های پزشکی  استان زنجان  تصریح کرد: در پی تماس مرکز هدایت عملیات دانشگاه علوم پزشکی تبریز با مرکز EOC دانشگاه زنجان مبنی بر درخواست اورژانس هوایی جهت امدادرسانی به مادر باردار محصور شده در روستاي میدان داغی آذربايجان شرقي ( منطقه حصار ) به علت برف و کولاک و مسدود بودن مسیرهای مواصلاتی روستا بلافاصله اورژانس هوایی زنجان به محل روستا اعزام شد.

زراعتچی گفت:تیم اعزامی اورژانس هوایی به همراه یک ماما از بیمارستان آیت اله موسوی پس از فرود در روستا اقدامات درمانی پیش بیمارستانی لازم را انجام و مادر باردار را که در وضعیت بحرانی به سر می برد به همراه نوزادش به بیمارستان آیت اله موسوی زنجان منتقل نمودند.

 زراعتچی افزود:این بیمار  پنجمین مادر باردار نجات یافته توسط اورژانس هوایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان بود.

انتهای پیام /ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان مادر باردار با بالگرد اورژانس زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..