تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایحه فرهنگ رضوی در محدوده زمان و مکان نمی گنجد

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا سید رضا صالحی امیری در پیامی به آیین افتتاحیه طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی در طول سال «رایحه رضوی» در همدان برگزار شد، افزود: فرهنگی رضوی و علوی، رضوان بی خزان و جاودانی است که هر قدر از ثمرات ناب و ارزشمند آن بهره می بریم باز مسیری با طراوت و پرنشاط پیش روی مان گشوده می شود و ما را به استانی مملو از فضیلت و معنویت رهنمون می سازد.
وی افزوده است: بوستان این فرهنگ، همیشه سر سبز است و رودخانه آن همواره جاری و گوارا؛ زمزم زلالی که تشنه کامان هر چه از آن بنوشند سیراب نمی شوند و رایحه ای که فراسوی زمان، شوق مشتاقان را بر می انگیزد و مرزهای جغرافیایی را در می نوردد.
آری، رایحه فرهنگ رضوی در محدوده زمان و مکان نمی گنجد چرا که منشا وحیانی و نبوی دارد و از مضجع عطر آگین بهترین بندگان خدا بر می خیزد،امامی که خورشید خراسان است و همه را به سوی نور،شور و شعور فرا می خواند.
در ادامه پیام وزیر ارشاد آمده است: سرزمین ایران از آن زمان که سرای ثامن الحجج علیه السلام شد خزان معرفتی و فرهنگی به خود ندید و بهارش همیشه جاودان شد.
اینک طرح توسعه جشنواره رضوی که برنامه های متنوع و گوناگونی را در بر می گیرد و آن را به همه ایام سال تسری می دهد، می کوشد تا در میان همه رویدادهای فرهنگی و هنری ایران زمین جایگاه خود را تعریف وتبیین کند.
صالحی امیری در پایان افزوده است: آغاز این طرح بزرگ را به اهالی فرهنگ و هنر و مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت در جای جای ایران عزیز تبریک می گویم و امیدوارم همگی ما برای همیشه خوشه چین فرهنگ غنی ایرانی اسلامی باشیم.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری*انتشار: اکبر بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایحه فرهنگ رضوی در محدوده زمان و مکان نمی گنجد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..