تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچستریونایتد با عبور از سن اتین راهی مرحله بعد شد/صعود شالکه و حذف فنرباغچه

دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ اروپا از ساعت 21 و 30 دقیقه با برگزاری سه مسابقه پیگیری شد .

در مهمترین دیدار تیم منچستریونایتد مهمان سن اتین فرانسه بود که با یک گل پیروز شد.  تک گل شیاطین را هنریک میختاریان دقیقه 17 به ثمر رساند.ارسال خوان ماتا از سمت چپ به محوطه شش قدم سن اتین روی غفلت مدافعان حریف با زیرکی هنریک مخیتاریان و اثر هوشمندانه این بازیکن با پای راست روی توپ همراه شد تا کاری از دست روفیه هم بر نیاید .

دقیقه 25 هنریک مخیتاریان زننده تک گل منچستریونایتد در پی مشکلی که برایش به نظر از ناحیه همسترینگ پیش آمد، روی یک تعویض احتیاطی جایش را به مارکوس رشفورد داد.

دقیقه 63 نیز اریک بایی روی صحنه ای مشکوک با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه، از زمین بازی اخراج شد تا یونایتد 10 نفره شود.

دیدار رفت دو تیم نیز در اولدترافورد با برتری سه بر صفر یونایتد به پایان رسید تا این تیم در مجموع چهار بر صفر پیروز و راهی مرحله بعد شود.

در دیگر مسابقه  شالکه در زمین خودش مقابل پائوک سالونیکی به تساوی یک بریک رسید. شوف در دقیقه 23 برای شالکه و ناستاسیچ (بازیکن حریف) در دقیقه 25 برای پائوک گل زدند. با این نتیجه، شالکه با برتری مجموع 4 بریک صعود کرد.

 در دیگر بازی کراسنودار در زمین فنرباغچه به تساوی یک بریک دست یافت و به خاطر برتری یک بر صفر در بازی رفت، جشن صعود برپا کرد.

 سایر بازی‌های این مرحله فردا شب انجام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچستریونایتد با عبور از سن اتین راهی مرحله بعد شد/صعود شالکه و حذف فنرباغچه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..