تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد هافبک ملی پوش الهلال تمدید شد+ عکس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه الهلال برای تقویت خط حمله تیم شان در مسابقات لیگ برتر عربستان و لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفتند تا قرارداد هافبک ملی پوش خود را تا سال 2019 تمدید کنند.

بر همین اساس سایت الریاضیه نوشت: قرارداد سالم الدوسری به مدت 2 سال تمدید شد و وی تا سال 2019 در الهلال ماندگار شد. البته هنوز قرارداد مالی منتشر نشده اما این بازیکن قرارداد خود را با آبی های ریاض تمدید کرد.

تیم فوتبال الهلال عربستان در گروه D رقابت های لیگ قهرمان آسیا با تیم های پرسپولیس ایران، الریان قطر و الوحده امارات همگروه است.

این بازیکن به دلیل مصدومیت دیدار مقابل شاگردان برانکو را از دست داده بود.

قرارداد هافبک ملی پوش الهلال تمدید شد/////////////

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد هافبک ملی پوش الهلال تمدید شد+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..