تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاسیاس – بوفون؛ فصل هفدهم

از دقایقی دیگر  در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پورتو پرتغال و یوونتوس ایتالیا در ورزشگاه دراگائو شهر لیسبون برابر هم به میدان خواهند رفت. مهمترین اتفاق این بازی، رویارویی جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس و ایکر کاسیاس، سنگربان اسپانیایی پورتو است.

این هفدهمین بار است که این دو دورازه بان در دوران حرفه خود با هم روبرو می شوند که دروازه بان سابق رئال مادرید و اسپانیا برتری خفیفی بر بوفون دارد، او در مسابقات رده ملی چهار  پیروزی، سه تساوی و یک شکست  برابر بوفون داشته و در سطح  باشگاهی سه پیروزی ، دو تساوی و سه شکست داشته است.

مهمترین برتری کاسیاس بر بوفون پیروزی 4برصفر اسپانیا مقابل آتزوری در فینال یورو 2012 بود اما از طرف دیگر بوفون با یووه سه بار رئال مادرید تیم سابق کاسیاس را در لیگ قهرمانان حذف کرده است ؛نیمه نهایی 2003 /2002 ، یک هشتم نهایی 2005/2004 و نیمه نهایی 2015/2014.

اکنون هر دو دروازه بان در شرایط خوبی به سر می برند.

کاسیاس در لیگ پرتغال در 22 بازی 11 گل خورده و در لیگ قهرمانان 348 دقیقه است که گلی دریافت نکرده است که به رکورد 467 دقیقه کلین شیت خود در این رقابت ها نزدیک است.

بوفون هنوز نتوانسته در لیگ قهرمانان قهرمانی را تجربه کند او در دو فینال بازی کرد که در هر دوی آنها شکست خورد. فینال اول سال 2003 مقابل آث میلان و فینال دوم دو فصل قبل مقابل بارسلونا.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاسیاس – بوفون؛ فصل هفدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..