تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخراج دختران زُمخت از دانشگاهی در عربستان!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسپوتنیک در گزارشی نوشت، دانشگاه اسلامی "ام القری" واقع در مکه در تصمیمی عجیب و سلیقه ای، 27 دانشجو دختر خود را به دلیل داشتن ظاهری مردانه و پوشیدن لباس هایی شبیه به مردان اخراج کرد.
 
این دختران به داشتن مدل موی مردانه، عدم آرایش و استفاده از زیور آلات، پوشیدن لباس های مارک مردانه، راه رفتن شبیه مردان، داشتن فرم صورت بخصوص، شانه های پهن و خال بر روی صورت متهم شدند.
 
این دختران در دفاع از خود و در مصاحبه ای  با روزنامه "مکه" عنوان کردند: به دلیل حساس بودن پوست خود از لوازم آرایشی استفاده نمی کنند، بلندی موی سر آنها به معمولی بوده، مارک لباسهای آنها مارک هایی هستند که هم برای مردان و هم برای زنان لباس طراحی می کنند و راه رفتن ما کاملا معمولی است. در مورد فرم صورت، پهن بودن شانه ها و خال صورت، خدا ما را اینچنین آفریده و با این موضوع کاری نمی توان انجام داد.
 
به گفته مسئولین آنان می توانند با ارائه درخواست تجدید نظر بر این حکم، مجازات کمتری را متحمل شوند.
 
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخراج دختران زُمخت از دانشگاهی در عربستان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..