تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین خودروی فولکس برای ایران / عکس

به گزارش افکارنیوز،

از صنعت نویس، در خبرها آمده که فولکس واگن و گروه صنعتی ماموت با یکدیگر بر سر  همکاری مشترک به توافق رسیده اند و قرار است جزئیات آن در مراسمی طی اسفند ماه اعلام شود. در این شرایط ظاهرا فولکس قصد دارد برای بازارسنجی در ایران، چند محصول خود را فعلا از طریق واردات در اختیار مشتریان قرار داده و سپس وارد فاز تولید شود.

بر این اساس، ظاهرا مدل تیگوان اولین محصولی است که طی هفته های پیش رو در ایران رونمایی و عرضه خواهد شد. این محصول می تواند به سورپرایز برای بازار شاسی بلندهای ایران تبدیل و رقابتی نزدیک را با همتایان کره و ای ژاپنی خود در این بازار آغاز کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین خودروی فولکس برای ایران / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..