تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی ثبت50هزار اختراع واکتشاف درسند جامع علمی کشور

ثبت افزون بر50 هزار اختراع و اکتشاف در سطح ملی و 10هزار مورد در سطح بین المللی مهمترین اهداف تعیین شده در سند جامع علمی کشور تا افق 1404 است.

معاون هماهنگی و اجرایی ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور در همایش علمی دانشگاه های دولتی منطقه هفت کشور در دانشگاه یاسوج گفت: تعداد مقالات علمی و پژوهشی به ازای هر یک میلیون نفر از جمعیت دانشجویی کشور به حدود 800 هزار مورد می رسد.

حمید امیدوار افزود: براساس این سند راهبردی تعداد اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه های کشور به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت نیز به حدود 2 هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: محورهای اصلی نقشه جامع علمی کشور در 224 اقدام ملی و در یک دوره زمانی 10 ساله هدفگذاری و به دستگاه های ذیربط و مجموعه های تحت امر از جمله وزارت علوم، وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی و اجرایی ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور گفت: این سند در پنج فصل شامل ارزش های بنیادین و الگوی نظری نقشه جامع علمی،بهبودبخشی به حوزه علم و فناوری،اولویت های علمی راهبردها و اقدام های ملی برای توسعه فناوری و چارچوب نهادی علم، فناوری و نوآوری است.

امیدوار افزود: بازنگری و بازتولید محتوا و روش های آموزشی و پرورشی به منظور تعمیق مبانی اسلامی و اخلاقی، ایجاد ساز و کارهای لازم برای رشد و خلاقیت های علمی، هنری و مهارتی و تقویت نظام استعدادیابی از مهمترین اقدام های ملی پیش بینی شده در این سند ملی و راهبردی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی ثبت50هزار اختراع واکتشاف درسند جامع علمی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..