تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری افعی در یکی از پیچیده ترین عملیات اطلاعاتی دنیا

دستگیری ریگی یکی از پیچیده ترین عملیات های اطلاعاتی دنیا می باشد که تحیر همگان را بر انگیخت و اتحاد، همدلی و صلابت فرزندان ایران اسلامی در وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح را به رخ دنیا کشید.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان قسم خورده اسلام و نظام همواره کوشیده اند با طرق گوناگون در  صدد بر اندازی این نظام الهی و در نهایت اسلام ناب محمدی (ص) بر آیند. گروهک‌های ضد انقلاب با رویکردهای قومی، تحمیل جنگ 8 ساله، تروریسم ، تهاجم  فرهنگی، روش های بر اندازی نرم و... راهبردها و تاکتیک های برگزیده  دشمن در طول این سالیان بوده است.
در این میان اما ساختن گروه‌های تروریستی افراطی تکفیری چون القاعده یکی از طرح‌های اتخاذ شده در جهت وارونه و غیر واقعی نشان دادن اسلام معرفی شده از سوی جمهوری اسلامی ایران بود که با حمایت سرویس های جاسوسی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی صورت پذیرفت.
گروهک تروریستی « جندالشیطان» به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» یکی از ابزارهای مورد استفاده دشمن در راستای راهبرد فوق و تخریب وجهه اسلام ناب تعریف می شود که با تلفیق نگاه های قومی، امنیت عمومی جنوب شرق کشور را آماج اقدامات تروریستی قرار داده بود. شهادت ده ها تن از هم وطنان سنی و شیعه سیستان و بلوچستان، گروگان گیری های  وحشیانه و ... بخشی از اعمال سیاه پرونده « جندالشیطان» است.
دستگیری «عبدالمالک ریگی» به دست سربازان گمنام امام زمان (عج ) آن هم بصورت زنده و به طرز شگفت انگیز ضربه مهلکی به بدنه این شبکه ضد بشری وارد آورد و در حالی که سرویس های غربی در بهت فرورفته بودند سیاست انکار و تکذیب یا اعلام برائت را پیش گرفتند. اکنون به مناسبت سالگرد دستگیری ریگی برخی از  تصاویرو اسناد منتشر نشده از این تروریست منتشرتا گوشه ای از اقتدار فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش روشن شود.

یکی از نقاط جالب توجه نحوه اتصال و ارتباط گیری ریگی با افسران اطلاعاتی دشمن می باشد. رهبر یک گروهک که خود از فریب خوردگان سرویس های اطلاعاتی بیگانه است در خواست ملاقات افراد سرویسهای اطلاعاتی آمریکایی- اسرائیلی با پوشش ناتو را به عبدالمالک ریگی رسانیده و با طراحی اطلاعاتی انجام شده این ملاقات در کشور مغرب شکل گرفته و تا قبل از دستگیری او ادامه داشت.

برای این که آبشخور فکری گروه های تروریستی ضد ایران را شناخت نیاز به عقل اطلاعاتی ندارد وهر عاقلی می تواند به وضوح کارگردانی سرویس های اطلاعاتی بیگانه را درک نماید.
یافته های اطلاعاتی به وضوح روشن می سازد سرویسهای دشمن با طراحی های پیچیده اطلاعاتی به سراغ  افراد جاهل، قدرت طلب و ساده لوح رفته و با بر انگیختن و فریب به هر بهانه ای با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات ، آنها را سازمان دهی و اتفاقات امنیتی در ایران را پی می گیرند.
بی شک سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به فضل الهی با تسلط کامل اطلاعاتی، تمام تحرکات دشمنان اسلام و ایران را در داخل و خارج کشور رصد کرده و اجازه نخواهند داد تا آنها به آرزوهای شیطانی خود برسند. نحوه شناسایی و دستگیری ریگی فقط گوشه ای از دست آوردهای اطلاعاتی ایران می باشد که به اطلاع افکار عمومی رسید و چه بسیار اقدامات موفقیت آمیزی که بنا به مصالحی گفته نشده است.
 وزارت اطلاعات در تلاش است تا کسی به دام سرویسهای بیگانه گرفتار نشود و اگر کسی گرفتار شد، قبل از ارتکاب جرم نابخشودنی، به دامن پاک ملت برگشته و در راستای اعتلای کشور تلاش نماید.
بی تردید اگر کسی بخواهد بر صورت ملت مظلوم ایران چنگ بیاندازد و دستان خود را به خون مردم رشید ایران آغشته سازد سرنوشتی همچون ریگی در انتظار او خواهد بود.
دستگیری ریگی یکی از پیچیده ترین عملیات های اطلاعاتی دنیا می باشد که تحیر همگان را بر انگیخت و اتحاد، همدلی و صلابت فرزندان ایران اسلامی در وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح را به رخ دنیا کشید. ما هر افتخاری داریم به فضل الهی و با دعای خیر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری دام ظله العالی ، علمای اسلام و ملت رشید ایران می باشد.  

*نحوه دستگیری عبدالمالک ریگی

روزی که قرار بود عبدالمالک ریگی دستگیر شود، نماینده آمریکا قرار بود به قرقیزستان سفر کند و همزمان هواپیمایی که  ریگی  در آن حضور داشت هم هم به مقصد  بیشکک  در حرکت بود و لذا سربازان گمنام امام زمان (عج) با رهگیری این موضوع توانستند این تروریست را دستگیر کنند.

ریگی تنها 30 ساعت قبل از دستگیری افغانستان را به قصد دوبی ترک کرده بود تا به قرقیزستان سفر کند که این موضوع می‌تواند به معنای جستجوی مقری جدید و بیانگر احساس ناامنی وی در افغانستان باشد. بنابر اعترافات "عبدالمالک ریگی"  در ابتدای دستگیری، آمریکا به او و گروهش قول همکاری و حمایت داده‌بود و سیا با آنان رابطه داشت.

"ریگی" با نام جعلی و گذرنامه افغانی در یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 خطوط هواپیمایی قرقیزستان در مسیر  "دوبی" به "بیشکک"  در حال پرواز بوده‌ است، که در اسفند ماه 88 در آسمان ایران سه فروند جنگنده  "نهاجا" که از پایگاه هوایی بندرعباس برخاسته بودند، هواپیما را مجبور به فرود در فرودگاه "بندرعباس" کردند.

بلافاصله پس از فرود هواپیما، نیروهای امنیتی ایران مستقیماً به سمت صندلی ریگی و همراهش رفته و آنها را دستگیر کردند، و هواپیمای قرقیزی پس از سه ساعت توقف و دستگیر شدن "عبدالمالک ریگی" ، فرودگاه را ترک کرد.

اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام زمان (عج) و حضور موثر "تامکت های نهاجا"  و اقدام به موقع در دستگیری  "ریگی" باعث شد تا این تروریست به هدف  مورد نظر خود یعنی "بیشکک" و دیدار با نماینده آمریکا نرسد و این نشان دهنده توان امنیتی  وزارت اطلاعات در دستگیری تروریست هاست.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری افعی در یکی از پیچیده ترین عملیات اطلاعاتی دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..