تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود سامانه بارشی به کشور از امروز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید و بارندگی در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد.

بنا بر اعلام این سازمان، تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود یک سامانه بارشی به نیمه جنوبی کشور از امروز می‌باشد که سبب ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در جنوب غرب، زاگرس جنوبی، جنوب و تا اواخر وقت در جنوب شرق خواهد شد. در برخی مناطق جنوب شرق کشور نیز طی امروز وزش باد شدید وگرد و خاک دور از انتظار نمی‌باشد. این سامانه روز جمعه درجنوب‌شرق، بخش‌هایی از جنوب، شرق و شمال شرق کشور فعال خواهد بود.
بر این اساس برای امروز در شمال غرب فارس، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی چهارمحال و بختیاری و جنوب غرب اصفهان بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف و فردا بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در جنوب غرب یزد و کرمان، در مناطق مرتفع این استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
با توجه به پیش‌بینی شرایط جوی فوق، توصیه می‌شود از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی این مناطق خودداری شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود سامانه بارشی به کشور از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..