تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ نشین ها، بزرگترین خریداران سلاح

گزارش اختصاصی خبرگزاری صداوسیما؛

در حالیکه معاملات سلاح در قاره های اروپا، آمریکا و آفریقا کاهش داشته است سعودی ها پس از هند در قاره آسیا، بزرگترین خریدار سلاح بودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از برلین، این روزها کشورهای بزرگ تولیدکننده سلاح آشکارا آدرس مشتریان خود را هم اعلام می کنند.

آمارها می گویند تجارت سلاح در پنج سال گذشته به بالاترین سطح خود پس از دوران جنگ سرد رسیده است. مشتریان عمده هم کشورهای غرب آسیا بویژه شیخ نشین ها هستند که سی درصد حجم سلاح ها را خریداری کرده اند.

در حالیکه معاملات سلاح در قاره های اروپا، آمریکا و آفریقا کاهش داشته است سعودی ها پس از هند در قاره آسیا، بزرگترین خریدار سلاح بودند.

باصدا 1: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان

باصدا 2: پیتر وزمن کارشناس ارشد برنامه هزینه های نظامی و تسلیحاتی

باصدا 3: یورگن گراسلین  کارشناس امور تسلیحاتی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ نشین ها، بزرگترین خریداران سلاح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..