تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم 64ساله یک پسر و دختر دوقلو به دنیا آورد!

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، بنا به گفته تیم پزشکی بیمارستان رکولتاس مادر ۲ قلوها که «میا» نام دارد پس از زایمان از وضعیت جسماانی بسیار خوبی برخوردار است. آنها می‌گویند: «این یک مورد نه تنها در منطقه کستیل و لئون امری استثنائی است، بلکه در کل کشور اسپانیا نیز بسیار نادر است که زنی بتواند پس از گذشتن از مرز ۵۸ سال ۲ قلو باردار شده و بتواند نوزادان خود را کاملا سالم به دنیا آورد.»

 

 

مدیر تیم پزشکی بیمارستان «انریکو مارتین» می‌گوید: «میا ۴ ماهه باردار بود که به بیمارستان مراجعه کرد. عمل سزارین آن‌طوری که برای او پیش بینی شده بود، توسط تیم پزشکی متشکل از ۲ متخصص زایمان، ۲ پزشک متخصص اطفال ، ۲ انترن و یک تیم پرستاری بر روی این زن صورت گرفت.

 

 

مایا برای کمک به باردار شدن به آمریکا مسافرت کرده و در آنجا با عمل تلقیح مصنوعی باردار شده و پس از آن‌که در آنجا پزشکان تایید کرده بودند که باردار است به اسپانیا مراجعت کرده بود.

 

 

اگر چه این بارداری و زایمان در این سن و سال کاملا استثنائی است اما میا با این زایمان ۲ قلو هیچ رکوردی را نشکسته چون که ماه آوریل سال گذشته یک زن هندی ه نام «دالجیندر کائور» در ۷۰ سالگی یک پسر به دنیا آورده بود که اولین فرزند او و همسر ۷۹ ساله اش بود. البته خانم کائور هم با انجام عمل تلقیح مصنوعی موفق شده بود تا باردار شود.

 

 

جام‌جم آنلاین/2024




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم 64ساله یک پسر و دختر دوقلو به دنیا آورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..