تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته نظارت بر تألیف کتب ایثار و شهادت در لرستان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مراد روشنی امشب در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت که در استانداری لرستان برگزار شد، در رابطه با عملکرد شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان، اظهار داشت: جایگاه لرستان در میان عملکرد شوراهای کشور مطلوب و یکی از سه استان‌های برتر کشور است.

وی بابیان اینکه ریاست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها به عهده استاندار است، افزود: این ‌یکی از شاخصه‌های انتخاب لرستان بود که از 611 مصوبه بیش از 50 مصوبه را به خود اختصاص داد که خود رقم خوبی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: 22 اسفندماه روز شهید و از 16 تا 22 اسفندماه به نام هفته شهدا نام‌گذاری شده است که در سال 92 یک درصد از کل مردم می‌دانستند روز شهید چه روزی است اما اکنون با اقدامات صورت گرفته بیش از 40 درصد مردم با این روز آشنایی دارند و انتظار داریم امسال این عدد را به 50 درصد افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان تشکیل‌شده و شش گروه انتخاب‌شده‌اند تا عملکرد دستگاه‌ها را در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رصد کنند و حدود 10 دستگاه در این زمینه دستگاه برتر هستند.

روشنی با اشاره به عملکرد خوب برخی دستگاه‌ها تصریح کرد: نیروی انتظامی به‌تنهایی 570 دیدار با خانواده شهدا داشته و در این راه 14 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی در رابطه با پیشنهادهای خود در این هفته اظهار داشت: در هفته شهید تجلیل از خانواده‌های موفق شهدا و جانبازان صورت می‌پذیرد که تاکنون 90 خانواده شناسایی‌شده و انتظار می‌رود دستگاه‌ها نیز در این زمینه مشارکت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: روز 19 اسفندماه روز غبارروبی گلزار شهدا است که این برنامه در کل استان و با کمک تمام دستگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کتب زیادی در بحث ایثار و شهادت به چاپ رسیده است، افزود: در این زمینه باید دقت بیشتری انجام شود و شوراهای نظارت بر تألیف کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل دهند و در این زمینه باید چاره‌اندیشی شود.

روشنی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه بنیاد شهید و هفته منابع طبیعی تداخل دارند نیازمند هم‌پوشانی است و با غرس نهال به نام شهدا در روز درخت‌کاری می‌توان این کار را انجام داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته نظارت بر تألیف کتب ایثار و شهادت در لرستان تشکیل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..