تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکوفایی شهری در گرو ارزش‌گذاری بر آثار فاخر تاریخی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی عصر امروز در مراسم امضاء تفاهمنامه احداث موزه تاریخ تمدن جهان اسلام که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: موزه تاریخ تمدن جهان اسلام از پروژه‌های مهم و ویژه در استان قزوین بوده که در توسعه پایدار شهری موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: قزوین به عنوان پایلوت طرح توسعه پایدار شهری انتخاب شده و احداث موزه تاریخ تمدن جهان اسلام در تحقق اهداف این طرح بسیار موثر و مهم بوده چرا که رونق گردشگری را در پی دارد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه سه‌جانبه ساخت موزه تمدن جهان اسلام بیان‌گر اتحاد و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی بوده که در جهت توسعه گردشگری اقدام می‌شود.

همتی با بیان اینکه کیفیت زندگی مردم محلات دیمج و سردار ارتقاء می‌یابد، ادامه داد: احیاء آثار باستانی محلات قدیمی قزوین در جلب رضایت مردم و ارتقاء کیفیت زندگی آنها موثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: قزوین از آثار تاریخی و تاریخی اصیل برخوردار بوده که با اجرای اینگونه طرح‌های ارزشمند و تاریخی اقدامی موثر در جهت توسعه و شکوفایی شهری انجام می‌شود.

استاندار قزوین از هماهنگی و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین خبر داد و گفت: فرهنگ اصیل و فاخر شهر قزوین باید در جامعه نهادینه و برای نسل آینده حفاظت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکوفایی شهری در گرو ارزش‌گذاری بر آثار فاخر تاریخی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..