تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاراکتر جدید بازی Overwatch آن کسی نیست که فکرش را می‌کنید

کاراکتر جدید بازی Overwatch آن کسی نیست که فکرش را می‌کنید

بیست و چهارمین قهرمان Overwatch که به زودی در قالب یک بسته‌ی الحاقی به بازی افزوده خواهد شد مدت زیادی محل بحث و گمانه زنی‌های فراوان بوده است. حال از جانب کارگردان بازی صحبت‌هایی مطرح شده که بسیاری از حدسیات را زیر سوال می‌برد. با تک‌شات همراه باشید.

 

عده‌ی زیادی از بازیکنان حدس می‌زنند که این شخصیت جدید، Doomfist خواهد بود که نامش تاکنون در جریان بازی زیاد به میان آمده است. اما جف کپلن در انجمن گفتگوی بازی اذعان داشته که "شماره‌ی ۲۴ آن کسی که شما فکر می‌کنید باشد نیست!" البته این گفته‌ی کپلن بدین معنا نبوده که Doomfist قرار نیست هیچوقت به بازی اضافه شود اما روشن می‌کند که وی بیست و چهارمین قهرمان حاضر در بازی نخواهد بود. 

 

شایعه‌ی حضور قریب الوقوع این کاراکتر در بازی مدتی است که دست به دست می‌شود به طوری که تری کروز، مجری و بازیگر آمریکایی، کمپینی برای درخواست از بلیزارد برای ایفای نقش صداپیشگی Doomfist تشکیل داده است. کمپینی که با حمایت دواین جانسون (صخره)، بازیگر و کشتی کج کار مشهور آمریکایی هم مواجه شده است!

 

جف کپلن بیان کرده که موارد بیشتری برای بازی در راه هستند از جمله قهرمانان جدید و رویداد‌ها و آیتم‌های مربوط به آن. آخرین بروزرسانی منتشر شده برای Overwatch تغییراتی در قلاب کاراکتر Roadhog و نیز در کاراکتر‌های D.Va و Mercy به همراه داشت. 

 

آخرین گزارش عملکرد شرکت اکتیویژن بلیزارد نشان داد که میزان کاربران فعال بلیزارد نسبت به سال ۲۰۱۵، حدود ۳۷ درصد رشد داشته و به ۳۶ میلیون کاربر در ماه رسیده است. این شرکت به تنهایی در سه ماهه ی آخر سال ۲۰۱۶ بیش از ۴۱ میلیون کاربر فعال در ماه داشته است. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاراکتر جدید بازی Overwatch آن کسی نیست که فکرش را می‌کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..