تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث و بازسازی سرویس بهداشتی و وضوخانه در اماکن حرم رضوی

احداث و بازسازی سرویس بهداشتی و وضوخانه در اماکن حرم رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی رئیسی مشاور فنی سازمان عمران و توسعه حریم حرم مطهر رضوی گفت: این سازمان توانسته بیش از 570 چشمه سرویس بهداشتی در حرم مطهر رضوی را امسال آماده بهره برداری کند.
وی افزود: تعداد چشمه های حرم مطهر رضوی 614 عدد بوده است که توانسته ایم تعداد سرویس های مجموعه را تا پایان سال 95 به هزار و 148 چشمه افزایش دهیم.
مشاور فنی سازمان عمران و توسعه حریم حرم مطهر رضوی گفت: این سرویس های بهداشتی در اماکنی همچون بست شیخ بهایی، لچکی صحن غدیر، ابتدای بست شیخ طوسی و بست شیخ حرعاملی وجود دارد و کانکس های سرویس بهداشتی و افزایش چشمه های سرویس بهداشتی باب الجواد(ع) و آماده شدن طبقات منفی یک سرویس بهداشتی در بست های شیخ طبرسی و شیخ طوسی از دیگر اقدامات این سازمان است.
رئیسی افزود: در سال 1396 با تکمیل و راه اندازی سرویس بهداشتی بست نواب، ضلع شرقی باب الرضا(ع)، بست های شیرازی و شیخ طوسی، سرویس­های صحن جامع و با افزایش تعداد سرویس بهداشتی باب الرضا(ع) تعداد سرویس بهداشتی حرم افزایش می یابد.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث و بازسازی سرویس بهداشتی و وضوخانه در اماکن حرم رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..