تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم 26 درصدی مشهد از اماکن فرهنگی

سهم 26 درصدی مشهد از اماکن فرهنگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرحیم نوروزیان فرماندار مشهد مقدس در سومین جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی گفت: ورزش همگانی به یک نیاز و ضرورت در جامعه تبدیل شده است، زیرا ورزش همگانی باعث افزایش شادابی و سلامتی آحاد جامعه شده و هزینه های درمانی را کاهش می دهد.
وی با اشاره به تعداد باشگاه های ورزشی مجاز در سطح مشهد افزود: 959باشگاه ورزشی مجاز در سطح مشهد دایر بوده که از این تعداد، 389باشگاه متعلق به آقایان و320باشگاه دیگر در اختیار بانوان است.
فرماندار مشهد گفت: بیش از 140هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده در مشهد مشغول به فعالیت هستند که 97 هزار نفر از این ورزشکاران را آقایان و 46 هزار نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهند.
نوروزیان افزود: رشته های شنا با 9 هزار و 210ورزشکار،تکواندو6 هزار و 43 ورزشکار و فوتبال 6 هزار و 63 ورزشکار بیشترین آمار ورزشکاران را به خود اختصاص داده اند.
وی توزیع اماکن فرهنگی در مشهد را نامتوازن عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از نارسایی ها و آسیب های اجتماعی در حاشیه مشهد به وقوع می پیوندد و با این وجود شهر مشهد سهمی 26 درصدی از اماکن فرهنگی دارد که پاسخگوی جمعیت کثیر آن نیست.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم 26 درصدی مشهد از اماکن فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..