تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از پروژه حوضچه فشارشکن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: پروژه های عمرانی آب در شهرکهای صنعتی استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار است و تامین، انتقال و تکمیل این پروژه ها با توجه به برنامه ریزی های انجام شده صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: برای انجام این پروژه 2 میلیاردو 142 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.

مهدی زاده مقدم افزود: این پروژه عمرانی با حجم عملیات 330 متر طول حصارکشی با طرح دیوار سنگی و نرده 1200 متر لوله گذاری و 6 عدد حوضچه انجام شده است.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی سبزوار در زمینی به مساحت 133 هکتار ایجاد شده که با توجه به شرایط مناسب این شهرک، بستر لازم برای سرمایه گذاران فراهم است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعت‌گران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می شود.

وی در پایان گفت: این شهرک فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و در حال حاضربا استقرار 60 واحد صنعتی بهره برداری شده و 1 هزار و 38 نفر مشغول به کاراست.
انتهای پیام// ف ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از پروژه حوضچه فشارشکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..