تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پادگان تیپ 40 ارتش از مرکز شهر اردبیل انتقال یافت

ساعت: 20:57 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1046255

رئیس شورای شهر اردبیل، گفت: پادگان چمران اردبیل به خارج از شهر و در محوطه دو روستای" آل‌قیر" و "پیر آل‌قیر" در حوزه اردبیل به سرعین منتقل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما ، رئیس شورای شهر اردبیل، با تاکید بر اینکه انتقال پادگان ارتش از مرکز شهر اردبیل بالاخره در چند روز اخیر به نتیجه رسید، گفت: با این توافق معابر ترافیکی اردبیل در پرترددترین نقاط  گشوده می شود.

وی تصریح کرد: طرح توافق انتقال پادگان اردبیل به خارج از شهر که توسط شهردار و نمایندگی ارتش صورت گرفته به تصویب شورای شهر چهارم اردبیل رسیده  و امیدواریم این مصوبه در کمترین زمان اجرایی شود.

خوشبخت تصریح کرد: پادگان چمران اردبیل به خارج از شهر و در محوطه دو روستای" آل‌قیر" و "پیر آل‌قیر" در حوزه اردبیل به سرعین منتقل می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع تر با پشتیبانی نیروی زمینی ارتش و همکاری سازمان های دخیل، انتقال زمین برای استقرار تیپ 40 ارتش در خارج  از شهر  هر چه سریع تر صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: سالها تلاش مسئولین استانی جهت رسیدن به توافق در خصوص انتقال پادگان شهید چمران اردبیل از مرکز به خارج از شهر بی نتیجه مانده بود، که در روزهای اخیر با تلاش شهردار و پشتیبانی شورای شهر اردبیل و مساعدت مسئولان استانی به ویژه  نماینده ولی‎فقیه در استان و استاندار اردبیل این توافقات مهم حاصل شد.

نزدیک به 30 هکتار زمین به پادگان ارتش اختصاص داده شده و پس از انتقال آن به خارج از شهر درباره استفاده های بهینه از این فضا تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پادگان تیپ 40 ارتش از مرکز شهر اردبیل انتقال یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..