تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور روادید در مرز بیله سوار نهایی شد/بندر خشک اصلاندوز برای تایید نهایی به هیئت وزیران می رود

ساعت: 20:39 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1046274

استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری با حضور وزیر ارتباطات، از صدور روادید در مرز بیله سوار و تصویب اولیه بندر خشک اصلاندوز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، مجید خدابخش در جلسه شورای اداری که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت:‌ در سفر اخیر هیئت تجاری و اقتصادی به آذربایجان، موضوع تسهیل صدور روادید در مرز بیله سوار با الهام علی اف رئیس جمهور این کشور مطرح شد و هم اکنون با موافقت جمهوری آذربایجان صدور روادید در مرز بیله سوار محقق  شد.

خدابخش با ابراز امیدواری از توسعه بیش از گذشته تجاری با آذربایجان گفت: تردد بازرگانان و تجار با سهولت خواهد بود.

استاندار اردبیل در ادمه و در بخش دیگری از سخنان خود موضوع ایجاد بندر خشک در مرز اصلاندوز را از جمله مباحث مطرح شده سفر یاد شده برشمرد و گفت: طرف مقابل این طرح را تصویب کرده بود و در کشور ما نیز موافقت بندر خشک اصلاندوز در کارگروه مناطق مرزی تصویب رسیده و برای تایید نهایی به هیئت وزیران منتقل خواهد شد.

وی در پایان مرز ریلی اصلاندوز را فرصت تاریخی برای صادرات و انتقال کالا به سایر نقاط دنیا عنوان کرد.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور روادید در مرز بیله سوار نهایی شد/بندر خشک اصلاندوز برای تایید نهایی به هیئت وزیران می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..