تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر والیبال؛ سرمربی سایپا اشتباهات فردی را دلیل شکست شاگردانش دانست

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، مسعود آرمات بعد از شکست تیمش برابر تیم سرمایه در جمع خبرنگاران گفت: می دانستیم بازی سنگینی برابر تیم پرمهره بانک سرمایه داریم و تلاش زیادی کردیم تا برابر این تیم یکی از بازی های خوب خود را ارائه کنیم.
وی تاکید کرد که بازی در دیدارهای پلی آف بسیار نزدیک است و نمی توان از قبل پیش بینی کرد که کدام تیم برنده است.
سرمربی تیم سایپا با اشاره به دیدار قبلی این تیم برابر تیم صالحین ورامین گفت: بازی سنگینی برابر این تیم داشتیم که به دیدار سوم کشیده شد و تیم سایپا وقت برای ریکاوری نداشت؛ براین اساس بازیکنانم در گیم های دوم و سوم بدن هایشان تحلیل رفت و شکست خوردیم.
آرمات دلیل اصلی باخت تیمش را اشتباهات فردی عنوان کرد و گفت: بازی برابر تیم های بزرگ و پرمهره سخت است و از این رو اشتباهات فردی خیلی به ضرر خواهد بود و به تجربه بازیکنان بانک سرمایه باختیم.
سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: بانک سرمایه بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد که شاکله تیم ملی را تشکیل می دهند در حالی که سایپا امروز یکی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت.
وی با بیان اینکه با این حال بازیکنانش در برخی از لحظات دیدار امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، ابراز امیدواری کرد که در دیدار برگشت سایپا بتواند از سرمایه کسب امتیاز کرده و کار به دیدار سوم کشیده شود.
آرمات درباره جلسه کمیته انضباطی و تذکر کتبی به وی نیز گفت: من در جلسه کمیته انضباطی هم گفتم که دخالتی در داوری نداشتم و فقط به داور دوم گفتم مواردی که در پایین مشاهده می کند به داور اول انتقال دهد.
دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال عصر امروز با پیروزی تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران برابر سایپا و شهرداری ارومیه پیگیری شد.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**9144**1379
خبرنگار: سعید قهرمانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر والیبال؛ سرمربی سایپا اشتباهات فردی را دلیل شکست شاگردانش دانست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..