تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای اولین بار در تاریخ پلیس اسکاتلندیارد یک زن به ریاست آن انتخاب شد

به گزارش ایرنا، این برای اولین بار در تاریخ 188 ساله اسکاتلندیارد است که یک زن به ریاست آن برگزیده می شود.
وی در بیانیه ای به دنبال شروع کارش در مقام رئیس پلیس لندن گفت: این کار وظیفه ای بزرگ و فرصتی عالی است. من مشتاقانه به مردم لندن خدمت و از جان آنها حفاظت خواهم کرد.
خانم 'کرسیدا دیک' در دسامبر سال 2014 میلادی پس از 31 سال خدمت در پلیس لندن، در یک پست امنیتی در وزارت خارجه انگلیس مشغول کار بوده است.
خانم «امبر راد» وزیر کشور انگلیس ضمن ابراز خرسندی از تحقق این انتصاب بیان داشت که خانم دیک رهبری فوق العاده است که با تنوع اقلیت های ساکن در لندن آشنایی کامل دارد.
وی افزود: او اکنون در حالی به یکی از مشاغل پرطرفدار دست یافته که تهدیدات امنیتی در اوج به سر می برد.
صادق خان شهردار لندن نیز بیان داشت که خانم دیک بهترین گزینه برای پیشبرد اهداف متروپلیتین پلیس است.
وی افزود: او دارای سابقه کاری درخشانی است که سبب خواهد شد تا در این سمت بدرخشد.
هر چند انتصاب خانم 'کرسیدا دیک ' از سوی خانواده 'ژان چارلز دو مندس' که در جریان عملیات پلیس لندن در سال 2005 میلادی به اشتباه توسط پلیس کشته شد، مورد انتقاد قرار گرفته است.
'دو مندس' 27 ساله، تبعه برزیل، در 22 جولای2005 میلادی پس از خروج از منزل توسط پلیس لندن با این تصور که فردی تروریست است، تحت تعقیب قرار گرفت و پس از رسیدن به ایستگاه مترو، پلیس با شلیک هشت گلوله وی را از پای درآورد.
به دنبال بررسی های صورت گرفته، اگرچه پلیس اسکاتلندیارد به نقض قوانین مربوط به حفظ ایمنی افراد متهم شد، اما اشکالی به لحاظ شخصی متوجه 'کرسیدا دیک' که آن زمان فرمانده عملیات بود، نشد.
پلیس متروپلیتن لندن، مهرماه گذشته تائید کرد که «برنارد هوگان هو» رئیس پلیس این کلانشهر و از فرماندهان ارشد پلیس انگلیس ، پس از پنج سال از مقام خود کناره گیری می کند.
هوگان-هو 12 در سپتامبر سال 2011 پس از اغتشاشات خیابانی لندن به ریاست پلیس متروپلیتن منصوب شد و در طول زمان خدمتش تامین امنیت بازی های المپیک 2012 لندن را برعهده داشت.
به نوشته منابع انگلیسی، میزان جرایم در لندن نیز در زمان ریاست وی 18 درصد کاهش یافته است.
هوگان هو در بیانیه ای که در خصوص استعفای خود منتشر کرد نوشت: زمانی که به این سمت منصوب شدم مصمم بودم تا با جرائم بجنگم و بهترین خدمات را ارائه دهم. برای من یک افتخار بود که به عنوان رئیس پلیس متروپلیتن خدمت کنم و از زمانی که برای این کار اختصاص دادم، لذت بردم.
هوگان هو پیشتر در یادداشتی که در ساندی میل منتشر شد گفته بود: آنقدر احتمال حملات تروریستی در این شهر زیاد است که با وجود تمام تلاش های پلیس و نیروهای امنیتی، نمی تواند قول دهد هیچ حمله تروریستی به وقوع نخواهد پیوست.
کمیسر پلیس متروپلیتن هشدار داد: هرچند مسئولیت من جلوگیری از وقوع هرگونه حمله تروریستی است اما نمی توانم قول دهم که حمله تروریستی به وقوع نخواهد پیوست.
اروپام**5**ن**1552/انتشاردهنده: قاسم شریعتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای اولین بار در تاریخ پلیس اسکاتلندیارد یک زن به ریاست آن انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..