تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور به خوزستان می رود

کد خبر: ۴۸۵۴۵۰

۲۱۷  بازدید

رئیس جمهوری به منظور بررسی آخرین وضعیت استان خوزستان و اقدامات انجام شده دولت در خصوص رفع مشکلات مردم شریف منطقه، فردا پنج شنبه به این استان سفر می کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری به منظور بررسی آخرین وضعیت استان خوزستان و اقدامات انجام شده دولت در خصوص رفع مشکلات مردم شریف منطقه، فردا پنج شنبه به این استان سفر می کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور با اعلام این خبر افزود: درپی شدت گرفتن پدیده ریزگردها و خساراتی که به صنعت آب و برق این استان پدید آمد و مردم را با مشکلاتی فراوان مواجه کرد، دولت از ابتدا اقداماتی را در جهت رفع این مشکلات آغاز کرد.

پرویز اسماعیلی اظهار داشت: برهمین اساس رئیس‌جمهوری فردا به منظور بررسی میدانی آخرین وضعیت استان و ارزیابی اقدامات انجام شده توسط دولت به خوزستان سفر می کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور افزود: در سفر دکتر روحانی به اهواز، کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها و شورای اداری نیز در این شهر با حضور ایشان تشکیل می‌شود.

همچنین بازدید از تعدادی پروژهای مرتبط با صنعت، نیرو، زیست محیطی و کشاورزی نیز در سفر رییس جمهور به استان خوزستان پیش بینی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور به خوزستان می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..