تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید به رژیم صهیونیستی اجازه تنفس مصنوعی داد

به گزارش افکارنیوز،

علی لاریجانی ، رییس مجلس شورای اسلامی در پایان این کنفرانس دو روزه که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: لازم است از همه روسای مجالس و رهبران گروهای مقاومت فلسطین و همچنین سفرا و زنان و جوانات فلسطینی که دراین مراسم حضور پیدا کردند سپاسگزاری کنم .

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  همچنین باید ازخانوادهای محترم شهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم و همچنین خبرنگاران داخلی و خارجی و نمایندکان محترم مجلس شورای اسلامی برای حضور در این مراسم تشکر  کنم .

لاریجانی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در افتتاحیه ششمین اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین بیان داشت:در این اجلاس واقعا از بیانات دوستا ن استفاده شد و نکات ابتکاری برای شرایط فعلی وجود داشت که در بیانیه پایانی مورد توجه واقع شد؛ مخصوصا سخنرانی مقام معظم رهبری در این اجلاس راه های موجود برای  توفیق در این مبارزه را نشان داد که بنده معتقدم  این اظهارات، اجلاس حمایت از فلسطین را تحت تاثیر خود قرار داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته تلاش‌های زیادی در منطقه و صحنه بین‌الملل صورت گرفت تا موضوع مقاومت به فراموشی سپرده شود، تاکید کرد:  آشفتگی منطقه بستری برای بهره‌گیری رژیم صهیونیستی شد تا با کمک قدرت‌های بزرگ مسئله فلسطین به بیراهه رود موضوعی که در سخنرانی  رئیس‌جمهور هم  مورد اشاره قرار گرفت.

لاریجانی ادامه داد: تلاش‌های بسیاری شد تا مسئله اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی توسط رسانه‌هایشان به فراموشی سپرده شود که این موضوع نگرانی‌هایی در بین افراد روشنفکر و علاقمند به سرنوشت مسلمانان ایجاد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همایش مذکور پیامی را به رژیم صهیونیستی و آمریکا فرستاد که بدانند مسئله فلسطین مسئله‌ای نیست که فراموش شود.تصریح کرد:  معتقدم موضوع فلسطین موضوع اصلی همه کشورهای اسلامی است که هیچ گاه فراموش نمی‌شود. گرچه منطقه ما مملو از مشکلات مختلف امنیتی است اما مسئله فلسطین موضوع پراهمیتی است که همه ما را در این دو روز گرد هم آورد تا به این موضوع بپردازیم.

وی افزود: یکی دیگر از مسائل توجه به وحدت امت اسلامی است که متاسفانه در چند سال اخیر دچار آسیب هایی شد و باید راه کجی که رفته شده را درست کرد همچنین پیام این همایش این است که زمان، زمان حساسی بوده و نباید گذاشت رژیم صهیونیستی تنفس مصنوعی کند و باید متحد شویم و وحدت امت اسلامی کلید رستگاری مردم فلسطین است.

لاریجانی با بیان اینکه امروز تحولات بین المللی به نحوی بود که همه ما را دور هم جمع کرد، گفت: گروه های فلسطینی امروز به صورت یکصدا هستند که راهی جز مقاومت نیست لذا باید تعصبات را کنار گذاشت و اگر راهی طی شد و نتیجه ندیدیم باید از فرصت استفاده کرد و به داخل مقاومت پرداخت.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحلیل ما این است که فشارهایی که آمریکایی ها و صهیونیست ها با این تصور ایجاد می شود که اذیت هایی انجام دهند و فلسطین از صحنه محو شود اما راه مقاومت درخشان تر می شود.

وی در ادامه با اشاره به پیام کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، اظهار داشت: اختلافات گذشته فلسطینیان باید کنار گذاشته شود و راه ادامه یابد لذا در این اجلاس 4 کمیته مقاومت، جوانان، پارلمانی و NGOها داشتیم که نتیجه آن مکتوب شد لذا فکر می کنم نکته مهم این است که دبیرخانه ای داشته باشیم که موضوع را فعالانه دنبال کند.

لاریجانی در ادامه با اشاره به اینکه راه حل ها خیلی دورتر از تحولات است، گفت: ضمن تشکر از نبیه بری که ابتکاری برای هماهنگی گروه های فلسطینی در لبنان آغاز کرد می خواهیم که فعال تر عمل کند و پیگیر باشد و به دنبال وفاق باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: این دبیرخانه نظرات شما را دنبال کرده و تلاش دارد ثمرات کنفرانس را سرعت بیشتری در ایام آینده پیگیری کند لذا در پایان نیز از پارلمان های کشورها و هم کسانی که از اصحاب مقاومت در منطقه هستند سپاسگزاری می کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید به رژیم صهیونیستی اجازه تنفس مصنوعی داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..