تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخراج از آمریکا دلیل خودکشی مرد مکزیکی

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ "گوادالوپ اولیواس والنسیا" مرد ۴۴ ساله مکزیکی که به تازگی وارد آمریکا شده بود، دقایقی پس از آنکه از آمریکا اخراج شد خود را از روی پلی نزدیک مرز آمریکا پرتاب و خودکشی کرد.

مقامات محلی اعلام کردند این مرد روز سه شنبه ساعت ۸:۲۰ دقیقه صبح از آمریکا اخراج شد و چند دقیقه بعد خود را از روی پل مرزی به پایین انداخت. خدمات اورژانس حدود ساعت ۹ صبح در محل حادثه حاضر شدند، ولی شدت جراحات وارده به سر وی موجب شد این مرد مهاجر در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست بدهد.

بنابر گزارش‌ها او در حالی زیر پل پیدا شد که مدارک اخراجش از آمریکا را داخل کیسه‌ای پلاستیکی همراه داشت. با توجه به اسناد هویت، والنسیا از اهالی ایالت سینالوا در شمال غرب مکزیک بود؛ منطقه‌ای که به خشونت کارتل‌های مواد مخدر معروف است.

خودکشی والنسیا در پی بخشنامه جدید ترامپ برای سرعت بخشیدن به اخراج مهاجران فاقد مدرک از آمریکا رخ داد. طی روزهای گذشته برای سومین بار است که ماموران مرزی آمریکا اقدام به اخراج مهاجران مکزیکی کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخراج از آمریکا دلیل خودکشی مرد مکزیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..