تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره پرسپولیس لرزه به اندام سعودی‌ها انداخت

روز نو :

 پیش از آغاز دیدار حساس تیم های پرسپولیس و الهلال، رسانه های عربستانی به تحلیل و بررسی این بازی پرداختند و در صحبت های مختلف خود در رابطه با بازیکنان ایرانی، مهدی طارمی را خطرناک ترین بازیکن این تیم معرفی کردند. 

 

پیش از این نیز عربستانی ها دو بار از این مهاجم ضربه خوردند، ابتدا در دیدار بین تیم های پرسپولیس و النصر که طارمی دروازه تیم عربستانی را باز کرد و پس از آن نیز در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2015 بین تیم های پرسپولیس و الهلال که گل برتری سرخ پوشان در آن دیدار از روی ضربه طارمی و گل به خودی مدافع عربستانی به دست آمده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره پرسپولیس لرزه به اندام سعودی‌ها انداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..