تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستشویی رفتن کودک، چطور بهش یاد بدم؟

پس از چند هفته از شروع آموزش و اطمینان شما از توانایی کودکتان، او می تواند از لباس زیر استفاده کند پس از همان ابتدا پوشک را کنار نگذارید.

آموزش توالت رفتن به کودکان را می توان در چند مرحله خلاصه کرد.

- صندلی توالت را در سرویس بهداشتی یا اتاقی که کودکتان بیشتر وقتش را در آنجا می گذراند قرار دهید.

- او را تشویق کنید تا در هر زمان با یا بدون نیاز به توالت رفتن روی آن بنشیند.

- مطمئن شوید که پایش بر روی زمین به راحتی قرار گرفته است.

- وقتی روی صندلی نشست به او کتاب یا عروسک بدهید تا در دست گیرد.

- در هنگام رفتن برای دفع در کنار او باشید و او را تنها نگذارید حتی اگر به راحتی می تواند بنشیند.

- برای تداوم در آموزشتان حتی اگر از خانه دور هستید حتما صندلی او را با خود به همراه داشته باشید

- با دیدن علائم ادرار کردن در کودکتان سریعا او را به سمت سرویس بهداشتی انتقال دهید و به او یاد دهید تا با احساس آن فورا به شما اطلاع دهد.

- به دخترتان اموزش شست و شوی جلو به سمت پشت بدن را بدهید تا از الودگی و عفونت جلوگیری نمایید.

- آموزش طرز صحیح شستن دست به کودک پس از پایان نیز بسیار مهم است. 

کودکتان را تشویق کنید

بعضی از کودکان با  گرفتن عکس برگرداندن و هدیه تشویق می شوند و برخی با شنیدن داستانهای شبانه. به هر ترتیب با شناختی که از کودکتان دارید در او حس موفقیت را القا کنید. پس از چند هفته از شروع آموزش و اطمینان شما از توانایی کودکتان، او می تواند از لباس زیر استفاده کند پس از همان ابتدا پوشک را کنار نگذارید. کودکتان اول از همه توانایی توالت رفتن در روز را کسب می کنند پس از همان ابتدا انتظار نداشته باشید کودک در شب هم بتواند به شما اطلاع رسانی کند. به همین دلیل شب ها می توانید او را پوشک کنید تا زمانی که کودک توانایی اعلام ان را در شب نیز کسب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستشویی رفتن کودک، چطور بهش یاد بدم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..