تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف از برگزاری رزمایشها، ارتقای پیش از پیش وحدت، در بین بسیجیان و فرماندهان و گردانهاست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد :

نمایش اقتدار بسیجیان و ارزیابی سطح توانایی آنها در انجام ماموریت‌ها آنهم در شرایط عملی و میدانی و ایجاد آمادگی ذهنی و رصد تهدیدات و ارتقای بیش از پیش وحدت در بین نیروهای بسیجی و فرماندهان گردان ها و گروهان‌ها‌ از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:"حجت الاسلام ملایی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در آستانه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس این رده در خصوص این رزمایش گفت:ویژگی این رزمایش ها ارائه توانمندیهای نو و متفاوت است که مورد توجه مردم، رسانه ها و دشمنان قرارخواهد گرفت.

وی ادامه داد: به لطف زحماتی که در طولانی مدت جهت برگزاری و آماده سازی انجام می شود، این رزمایش ها نمایش کامل شده نتیجه رزمایش هایی است که در گذشته برگزار شده است، و متضمن قطعی این قضیه است که می توان در هر زمان و مکان و در هر شرایطی استراتژی هایی را علیه دشمنان به کار گرفت.

همچنین افزود:حضور بسیجی در عرصه‌ی نبرد، به او یک نورانیتی می بخشد. یک نکته‌ی دیگر این است که قطعاً حرکت بسیجی در کشور ما پیروز است. شرط اصلی‌ که این پیروزی دارد این است که همه‌ی ما جوانها و غیر جوانها تقوا را و حُسن عمل را برای خودمان یک وظیفه بدانیم.

ملایی درجای دیگر گفت :در دنیایی که خودخواهی و خودپرستی و حرص و هوای نفس، اغلبِ حوادث آن را رقم میزند، بسیج مظهر عشق و ایثار و فداکاری و گذشت و نگاه حکیمانه‌ی یک جوان به عالم وجود شد.

در پایان وی با بیان اینکه هر رزمایش اهداف و پیامی را اعلام می‌دارد، خاطرنشان کرد: این رزمایش که به مدت دو روز از تاریخ 5اسفند ماه در موقعیت عمومی شهید رشیدی برگزار می شود و اهدافی که در این رزمایش به دنبال آن هستیم، ساماندهی و آموزش رزمی به منظور حفظ و انسجام گردان‌های بیت المقدس و نمایش اقتدار بسیجیان و ارزیابی سطح توانایی آنها در انجام ماموریت‌ها آنهم در شرایط عملی و میدانی و ایجاد آمادگی ذهنی و رصد تهدیدات و ارتقای بیش از پیش وحدت در بین نیروهای بسیجی و فرماندهان گردان ها و گروهان‌ها‌ست و در جهت بالابردن روحیه معنوی و سلحشوری بسیجیان این رزمایش مورد توجه می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف از برگزاری رزمایشها، ارتقای پیش از پیش وحدت، در بین بسیجیان و فرماندهان و گردانهاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..