تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کم بودن لباس عروس ملکه دردسر ساز شد +تصاویر

روزنامه انگلیسی اکسپرس در حالی به سفر عروس ملکه انگلیس به ولز پرداخته است که مدعی شده است که این لباس همان لباس هایی است که عروس ملکه در سال 2012 بر تن داشته است.

به گزارش گروه  وبگردی 20:30؛ روزنامه انگلیسی اکسپرس در حالی به سفر عروس ملکه انگلیس به ولز پرداخته است که مدعی شده است که این لباس همان لباس هایی است که عروس ملکه در سال 2012 بر تن داشته است.

این روزنامه نوشت: با نگاهی می توان فهمید عروس ملکه انگلیس لباس هایی را در سفر به ولز بر تن داشته است قبلا در مراسم رسمی دیگری همین لباس ها را بر تن داشته است. بسیاری از کاربران اینترنتی با کنایه هایی در فضای مجازی مدعی شده اند که عروس ملکه هم دچار مشکل مالی شده است و او هم  لباس کم دارد که مجبور شده است لباس های تکراری بر تن کند.

منبع:جام نیوز                                                                                           




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کم بودن لباس عروس ملکه دردسر ساز شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..