تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص 60 میلیون ریال بری خرید کتاب در کامیاران

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کامیاران با اشاره به تجهیز کانون فرهنگی - هنری امام شافعی(رض) روستای طاینه این شهرستان گفت: 60 میلیون ریال اعتبار برای خرید کتاب از محل اعتباررات اداره ارشاد فرهنگ اسلامی کامیاران و دبیرخانه امور مساجد استان هرینه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران، زیبر حسین‌پناهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران با اشاره به تجهیز کانون فرهنگی - هنری امام شافعی(رض) روستای طاینه شهرستان کامیاران اظهار کرد: 60 میلیون ریال اعتبار برای خرید کتاب از محل اعتباررات اداره ارشاد فرهنگ اسلامی کامیاران و دبیرخانه امور مساجد استان هرینه شده است.

وی افزود: 60 میلیون ریال برای خرید کتاب از محل اعتباررات اداره ارشاد فرهنگ اسلامی کامیاران و دبیرخانه امور مساجد استان هرینه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران عنوان کرد: این تعداد 170 عنوان کتاب در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی هنری، اقتصادی، تاریخی، دینی و قرآنی است.

وی افزود: اعضای این کانون امام شافعی(رضی الله عنه) می‌توانند از این تعداد کتاب‌ها نهایت استفاده را ببرند چراکه کتابخوانی باعث ارتقای فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان در جامعه خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران با اشاره به اهمیت فرهنگ کتابخوانی اعلام کرد: کتاب زیر بنای آگاهی و دانایی است که توسط آن فرهنگ و دانش انسان‌ها روز به روز بالا می‌رود.

وی در پایان با تأکید بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه ابراز امیدواری کرد: همه مسئولان فرهنگی بتوانیم روز به روز در راستای تشویق و تبلیغ ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گام های مؤثری برداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص 60 میلیون ریال بری خرید کتاب در کامیاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..