تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی گروه بهمن: سال بعد روی سکو می رویم

بعد از چهارمی در سوپرلیگ بسکتبال بانوان؛

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن با اشاره به جوانی بازیکنان تیمش گفت: سال بعد با این تیم روی سکو می رویم.

فریناز طائرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره تیم گروه بهمن توضیح داد: سال های قبل خودم اسپانسر تیم بودم و با نام طائرپور در لیگ شرکت می کردیم؛ امسال گروه بهمن که معمولا کمتر در ورزش بانوان حضور پیدا می کند، به عنوان اسپانسر، تیم را حمایت کرد و کمک زیادی برایمان بود.

وی ادامه داد: اسپانسر تیم، انرژی خیلی خوبی به بازیکنانی داد که تقریبا اماتور بودند و حرفه ای محسوب نمی شدند. بازیکنان من با میانگین سنی 23 سال بسیار جوانند و با توجه به تجربه کم آنها، از نتایج راضی بودم. هر چند می توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم.  

با مصدومیت بازیکنم، مجبور به جذب خارجی شدم

سرمربی گروه بهمن ادامه داد: سال بعد حتما به سکو می رسیم. امسال تیم های مرحله نهایی بسیار قدرتمند بودند. نفت بازیکن خارجی در کنار بهترین بازیکنان شهرستانی را جذب کرده بود. کوشا سپهر چهار بازیکن ملی پوش داشت و گاز هم بازیکنان ملی پوش بسیار خوبی را در ترکیب دارد. رقابت با این تیم ها سخت بود.

طائرپور درباره بازیکن نیجریه ای تیم تاکید کرد: ترجیح می دادم بیشتر از بازیکنان ایرانی استفاده کنم؛ اما پریسا یعقوبی یکی از بازیکنان خوب تیم در مرحله پلی آف دچار پارگی رباط زانو شد و مجبور به جذب بازیکن خارجی شدیم. البته در پلی آف با وجود مصدومیت بازیکنمان صعود کردیم و به جمع چهار تیم برتر آمدیم. در حالی که سال های قبل تیم هایی مثل ذوب آهن یا بندرعباس به این مرحله صعود می کردند.

شرایط روحی خوبی نداشتم

وی که همزمان با خاکسپاری خاله خود در مرحله نهایی تیمش را هدایت می کرد، گفت: شرایط روحی خوبی نداشتم. ساعت مسابقات هم خوب نیست و اگر دیرتر بود، شخصا برایم بهتر می شد. معمولا مسابقات بانوان در ساعات صبح برگزار می شود. 

طائرپور با تشکر از حامیان مالی تیم تاکید کرد: امیدوارم حمایت ها برای سال بعد هم ادامه داشته باشد، امسال با فکری آرامتر در مسابقات شرکت کردیم. از طرفی خانم هایی که در شرکت گروه بهمن کار می کردند، برای تشویق تیم به سالن می آمدند که در مسابقات شور و هیجان خاصی به بازیکنان می دادند و بازیکنانم واقعا از این موضوع خوشحال بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی گروه بهمن: سال بعد روی سکو می رویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..