تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز همایش ملی برنامه درسی علوم تجربی + مصاحبه

همایش ملی برنامه درسی علوم تجربی و ارتقای مهارت تفکر و پژوهش در اصفهان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر علمی این همایش دو روزه گفت : توسعه تفکر، تحقیق، خلاقیت و پژوهش و تبیین رویکرد های برنامه درسی مبتنی بر برنامه درسی ملی و اشاعه راهبردهای یادگیری و آموزش در برنامه درسی علوم تجربی از اهداف برگزاری این همایش ملی است.

خانم زهره متقی با اشاره به محورهای همایش افزود: رویکردها و اهداف برنامه درسی در آموزش علوم تجربی ، تفکر و پژوهش در برنامه درسی علوم تجربی ، روش های ارزشیابی ، صلاحیت های حرفه ای معلمان، علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) و آموزش پژوهش محور علوم تجربی ازجمله 10 محور مقالات ارسال شده به این همایش ملی است.

وی افزود: از 271 مقاله رسیده بر اساس مجموع امتیازات 10 مقاله برتر برای سخنرانی و 20 مقاله هم در قالب پوستر انتخاب شد.

وی گفت : به 51 مقاله و 17 اثر هم اقدام پژوهی تعلق گرفت که در اختیار نویسندگان داده شد.

این همایش ملی دو روزه تا 5 اسفند ماه با حضور کارشناسان و پژوهشگران آموزش و پرورش کشور پیگیری می شود.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز همایش ملی برنامه درسی علوم تجربی + مصاحبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..