تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الزام همه بانکها به بخشودگی جرائم ودیرکرد تسهیلات زیر 100 میلیون تومان

همه بانکها موظفند سود جرائم ودیرکرد وام های زیر 100 میلیون تومان را ببخشند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز لرستان ، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه بانک ها موظفند تا پایان امسال  جریمه و دیرکرد وام های زیر ۱۰۰ میلیون را ببخشند.
سید حمید رضا کاظمی افزود : امروز با هدف حمایت از اقشار ضعیف جامعه، طرحی دو فوریتی تقدیم مجلس شده که بر اساس آن همه بانک ها موظف شده اند ، سود وجریمه دیر کرد همه بدهی افراد که زیر ۱۰۰ میلیون تومان است را ببخشند.
نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت :اگر شخصی بیشتر از یک وام گرفته و کل بدهی اوکمتراز ۱۰۰ میلیون باشد هم مشمول بخشودگی جرائم ودیرکرد تسهیلات دریافتی می شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الزام همه بانکها به بخشودگی جرائم ودیرکرد تسهیلات زیر 100 میلیون تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..