تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدابیر جدید آلمان برای اخراج پناهجویان از این کشور

کابینه آلمان امروز (چهارشنبه) تدابیر جدیدی را در زمینه تسریع و تسهیل روند اخراج مهاجرانی که درخواست پناهندگی آنها رد شده است، تصویب کرد.

به گزارش ایرنا، بسته مصوب کابینه مرکل روند بازگرداندن پناهجویانی که درخواستشان رد شده است را تسریع و ردگیری افراد منتظر نتیجه درخواست پناهندگی توسط نیروهای امنیتی این کشور را تسهیل خواهد کرد.

بر اساس تدابیر جدید، نیروهای امنیتی اجازه خواهند داشت که داده های تلفن همراه ورودی های جدید پناهجویان را کنترل کنند. علاوه بر این، نیروهای امنیتی به منظور جلوگیری از فرار پناهجویان رد صلاحیت شده می توانند آن ها را تا 10 روز در بازداشت نگه دارند.

'پیتر آلتامایز' رئیس دفتر مرکل و هماهنگ کننده دولت در امور پناهجویان اخیرا گفته است که احتمالا آلمان شمار بی سابقه ای از پناهجویان را در سال 2017 اخراج خواهد کرد.

به گفته 'توماس دمایزیر' وزیر کشور آلمان که وزارتخانه اش نقشی مهم در تدوین بسته مذکور داشت گفت که پارلمان به زودی این تدابیر را تصویب و به قانون تبدیل خواهد کرد.

وی تاکید کرد که سیاست آلمان در زمینه پناهجویان همواره دو بعد را در برگرفته است: پذیرش کسانی که به کمک نیاز دارند و اخراج آنهایی که درخواستشان رد شده است.

دویچه وله افزود: تصمیم امروز نتیجه سلسله توافق های رهبران دولت فدرال آلمان و دولت های ایالتی است که دو هفته قبل حاصل شد.

این بسته به عنوان 'نقض حریم خصوصی' و'روند ظالمانه اخراج' مورد انتقاد سازمان های حقوق بشری قرار گرفته است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدابیر جدید آلمان برای اخراج پناهجویان از این کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..