تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش لباسهای اسلامی برای اولین بار در لندن

برای اولین بار در انگلیس، لباس های پوشیده و اسلامی با حضور40 طراح لباس در شهر لندن به نمایش درآمد که این طرح ها مورد استقبال زنان مسلمان قرار گرفت.

نمایش لباسهای اسلامی در لندن

به گزارش ایرنا، اسکای نیوز روز چهارشنبه در گزارشی در این خصوص عنوان کرد: برگزار کنندگان این نمایشگاه می گویند که بازار لباس های اسلامی که مطابق با موازین دین اسلام طراحی شده است، به شدت در سطح جهان رو به رشد است. آنها همچنین اظهار می کنند که لباس های پوشیده اسلامی علاوه بر زنان مسلمان، مورد استقبال سایر اقلیت های دینی و فرهنگی قرار گرفته است.

این شبکه خبری با بیان اینکه «40 طراح لباس در این نمایشگاه حاضر بودند» افزود: در میان آنها «بشرا شیخ» که تولید کننده لباس های اسلامی با مارک «ایلا» ( iiLa ) است نیز حضور داشت.

اسکای نیوز افزود: خانم «بشرا شیخ» می گوید که در حال رایزنی با فروشگاه های بزرگ لباس برای عرضه لباس های اسلامی است.

این شبکه خبری به نقل از وی گفت: ما می خواهیم که لباس های اسلامی را وارد بازار کنیم. ما می دانیم که تقاضا وجود دارد؛ مردم به این لباس ها نیاز دارند و بایستی در فروشگاه های بزرگ، جایی که مردم خرید روزانه شان را انجام می دهند عرضه شود.

اسکای نیوز افزود: 'رومانا ابواکبر'، برگزار کننده این نمایشگاه و بنیانگذار تارنمای ' Haute Elan 'نیز بیان داشت: بازار مسلمانان به شدت رو به رشد است. تا سال 2030 میلادی از هر سه نفر یک نفر در سطح جهان مسلمان خواهد بود و این جمعیت قابل توجهی است.

این شبکه خبری در ادامه با برخی از شرکت کنندگان زن مسلمان حاضر در این نمایشگاه گفت وگوهایی را به عمل آورده که در آن به استقبال از این نمایشگاه اشاره شده است.

«سارا خان» یک شرکت کننده زن مسلمان به اسکای نیوز گفت: به نظر من لباس هایی که در این نمایشگاه عرضه می شود علاوه بر زیبایی، نظر جنس مخالف را جلب نمی کند؛ و این دقیقا مطابق با موازین دین اسلام است.

این نمایشگاه در روزهای 18 و 19 فوریه در سالنی در منطقه چلسی واقع در قلب لندن برگزار شد.

اهمیت این برگزاری نمایشگاه از آن جهت بود که اسلام هراسی و بی حرمتی به زنان محجبه در انگلیس به شدت رو به افزایش است.

کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس در آخرین گزارش خود مدعی شده است که جرائم مرتبط با تنفر علیه مسلمانان از 50 درصد در سال 2010 به 82 درصد در سال 2014 رسیده است.

در همین حال، به گزارش منابع انگلیسی، هفته گذشته نیز نیویورک آمریکا میزبان نمایشگاه مد لباس از جمله پوشش اسلامی بود.

طراحان لباس از اقصی نقاط جهان بهترین کارهای خود را به معرض نمایش گذاشتند، اما در این میان «حلیمه ادن» طراح لباس تنها زنی بود که بر خلاف عرف معمول پوشش اسلامی در معرض تماشا قرار داد و این مساله بلافاصله توجه حاضران را به خود جلب نمود.

روزنامه مترو در گزارشی در این رابطه نوشت: پس از پایان نمایشگاه، شماری از شرکت های بزرگ مد لباس از نوع پوشش وی استقبال کرده و تقاضای همکاری به وی داده اند.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، خانم ادن 19 ساله و کنیایی تبار است که اولین بار به عنوان مهاجر وارد آمریکا شد و اکنون در زمینه مد مشغول تحصیل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش لباسهای اسلامی برای اولین بار در لندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..