تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جرج کلونی: یک آدم عوام فریب در کاح سفید داریم، روزنامه‌نگاران خسته نشوند

جرج کلونی گفت: ما یک آدم عوام فریب در کاح سفید داریم. نیاز به رکن چهارم جامعه داریم که روزنامه‌نگارها هستند و باید همچنان به او بتازند.

جرج کلونی با انتقاد به استیون بنون استراتژیست ارشد ترامپ از روزنامه‌نگاران خواست تا خسته نشوند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جرج کلونی در گفتگو با شبکه کانال پلوس فرانسه با حمایت از مریل استریپ و سخنانی که در نقد ترامپ در مراسم گلدن گلوب بیان کرده بود گفت: وقتی مریل استریپ، صحبت می‌کند خیلی‌ها می‌گویند این صحبت‌های یک چهره خاص هالیوودی است. خب دونالد ترامپ هم چهره خاص است. او تا حالا ۲۲ بار در تلویزیون بازی کرده و سالی ۱۲۰ هزار دلار از انجمن بازیگران دریافت می‌کند. او هم یک فرد خاص هالیوودی است.

وی با اشاره به مشاور ارشد ترامپ گفت: استیون بنون یک نویسنده و کارگردان شکست خورده است. این یک حقیقت است. او یک موزیکال رپ شکسپیری درباره شورش‌های لس‌آنجلس نوشت که نتوانست بسازد ولی پول زیادی از سریال «ساینفلد» کسب کرد... او هم از افراد خاص هالیوود است. این واقعیت است.  

این بازیگر با اشاره به این که آنها از این حربه استفاده می‌کنند تا بگویند مریل استریپ درد مردم را نمی‌فهمد، افزود: روزنامه‌نگارها باید به حمله به ترامپ ادامه بدهند.

وی گفت: ما یک آدم عوام فریب در کاح سفید داریم. نیاز به رکن چهارم جامعه داریم که روزنامه‌نگارها هستند و باید همچنان به او بتازند.

کلونی افزود: آنها خیلی خوب در جریان مبارزات انتخاباتی عمل نکردند و هنوز هم خیلی خوب عمل نمی‌کنند، اما همه این‌ها باید تغییر کند.

او تاکید کرد که آمریکایی‌ها با چیزهای بی‌معنی زیادی در یک دوره روبه رو شدند، اما در عین حال به خوبی از این توان برخوردارند تا این موارد را درست کنند.

این بازیگر به جنگ عراق به عنوان یک مثال اشاره کرد و گفت: اگر به گذشته نگاه کنیم و به سال ۲۰۰۳ می‌بینیم بعد از آن دوره باراک اوباما آمد و همه چیز را درست کرد. کسی را داشتیم که متفکر و باهوش و باملاحظه باشد.

کلونی افزود: حالا دونالد ترامپ را داریم که به سختی می‌توان تصورش را کرد. اصلا توی گلوی آدم گیر می‌کند. اما درستش می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جرج کلونی: یک آدم عوام فریب در کاح سفید داریم، روزنامه‌نگاران خسته نشوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..