تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برزخ ثامن برای تراکتور

تراکتور برای دومین بار باید در مشهد به مصاف تیم سیاه جامگان برود.

به گزارش کاپ، تیم فوتبال تراکتورسازی روز جمعه در تنها بازی باقیمانده از هفته بیست و دم رقابت های لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان مشهد می رود. این مسابقه در ورزشگاه ثامن مشهد به دیدار هم می روند.

سیاه جامگان فصل گذشته در هفته بیست و هفتم با شکست 2-1 تراکتور امیر قلعه نویی مانع از ماندن این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر شد. حالا دوباره تراکتور در کورس است. بازهم اگر نتوانند به پیروزی برسند باید با کسب جام خداحافظی کنند. باید دید قلعه نویی مانند دیدار رفت به برتری می رسد یا در برابر سیاه جامگان بازهم زخم می خورد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برزخ ثامن برای تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..