تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه نقاشی آبرنگ در کاخ نیاوران

نمایشگاه نقاشی آبرنگ 5 تا 13 اسفند در تالار آبی کاخ اختصاصی #نیاوران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه متعلق به مرتضی تکلو و هلن کرامت است.

در این نمایشگاه تعداد 44 اثر که با موضوع طبیعت و بنا همچون بناهای ابیانه، نطنز و ماسوله خلق شده در معرض دید قرار می گیرد. آثار یاد شده با سبک آبرنگ رئالیستی و قلم آزاد و رها و پاستل به تصویر کشیده شده اند.

این نمایشگاه با هدف ارائه هنر و بازخورد آن در جامعه برگزار شده است.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه یادشده می توانند 6 تا 13 اسفند همه روزه از ساعت 10 تا 16 به تالار آبی کاخ اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه تا ساعت 17 فعال است.

گفتنی است تاریخ افتتاح نمایشگاه پنج شنبه 5 اسفند از ساعت 15 تا 19 است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه نقاشی آبرنگ در کاخ نیاوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..