تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی، چگونه فلسطینیان را مسموم می‌کند؟

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، گزارشی بین‌المللی نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی آفت‌کش‌های غیرقانونی و شیمیایی را در شهرک‌های اشغالی تولید و پسماندهای خطرناک حاصل از تولید این آفت‌کش‌های خطرناک را روانه چراگاه‌ها و باغات فلسطینیان می‌‌کند.

پایگاه‌های فلسطینی روز چهارشنبه اعلام کردند که نتایج تحقیق هیئت مشترک حقیقت یاب به ریاست مرکز عربی حفاظت از طبیعت و مؤسسه مبارزه با آفت‌کُش‌های سمی در آسیا و حوزه اقیانوس آرام از کشف برخی از حشره‌کش‌های خطرناک و غیرقانونی در اراضی فلسطین حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، از سال 1995 میلادی تاکنون 5 تن آفت‌کش غیرقانونی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین کشف شده است و در حالی که فلسطین نمی‌تواند از شر این آفت‌کش‌ها خلاص شود، رژیم صهیونیستی از بازپس‌گیری آن خودداری می‌کند.

پسماندهای کارخانه‌های تولید آفت‌کش‌های شیمیایی شهرک‌های صهیونیست‌نشین به مزارع فلسطینیان نفوذ و دام و منابع آب آن‌ها را آلوده می‌کند.

بر پایه این تحقیق، مجتمع‌های نزدیک به شهرک‌های صنعتی اسرائیل در کرانه باختری، خاک و آب‌های آشامیدنی را آلوده می‌کند و این امر به افزایش بیماری‌های ریوی و چشمی در فلسطینیان از جمله کودکان منجر شده است.

رزان زعیتر بنیان‌گذار و عضو هیئت مدیره مرکز عربی حفاظت از طبیعت گفت که برخی از شرکت‌های تولید آفت‌کش‌ در داخل خط سبز به دلیل نقض قوانین محیط زیست و بهداشت پلمپ شده‌اند، اما برخی از این شرکت‌ها همچنان به تولید مواد شیمیایی کشاورزی بدون هیچ مجازاتی ادامه می‌دهند و سلامت فلسطینی ها را به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی، چگونه فلسطینیان را مسموم می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..