تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدیدی از گلکسی تب اس 3 سامسونگ منتشر شد

تصاویر جدیدی از گلکسی تب اس 3 سامسونگ منتشر شد

بر اساس آنچه تا کنون شنیده ایم تقریبا مطمئنیم که سامسونگ در MWC 2017 حضور خواهد داشت. در واقع این کمپانی دعوتنامه هایی را برای کنفرانس مطبوعاتی خود نیز ارسال کرده است. البته همانطور که می دانید در این مراسم قرار نیست گلکسی اس 8 رونمایی شود. در عوض، سامسونگ در تیزرهای خود به محصول دیگری اشاراتی داشته که عده ای معتقدند گلکسی تب اس 3 خواهد بود. در ادامه با تک شات همراه باشید.


اگر تصاویری که تا امروز از این محصول لو رفته و منتشر شده شما را راضی نکرده است، ممکن است تصاویری که امروز توسط NCC تایوان منتشر شده برایتان قانع کننده باشد. در این تصاویر ظاهر احتمالی واقعی این تبلت را می بینیم، در حالیکه تصاویر قبلی رندرهایی از این محصول بودند.


البته در این تصاویر به نکته ی جدیدی در خصوص این تبلت دست نمی یابیم و تا حدودی هم به نظر "قدیمی" می آید چرا که شباهت بسیاری به گلکسی تب اس 2 دارد. در این تصاویر یک دکمه فیزیکی هوم به چشم می خورد که گفته می شود احتمالا محل تعبیه ی سنسور اثر انگشت است، اما غیر از این مورد، باید گفت که ظاهر این تبلت با نسل پیشین خود تفاوت چندانی ندارد.


همانطور که گفتیم سامسونگ احتمالا در کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل از این تبلت رونمایی خواهد کرد. در عین حال احتمال دارد در این کنفرانس تاریخ معرفی گلسی اس 8 نیز اعلام شود.

گلکسی تب اس 3
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدیدی از گلکسی تب اس 3 سامسونگ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..