تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناتوانی دشمن در ایجاد خلل در سرنوشت ایران

ناتوانی دشمن در ایجاد خلل در سرنوشت ایرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جانشین فرماندهی سپاه پاسدران با اشاره به اجرای رزمایش در شمال شرق کشور گفت: ما ایستاده و همواره آماده ایم و هیچ تصمیمی، نهادی و هیچ کشور و قدرتی هر چند در نظام بین الملل خودش را بزرگ ببیند نمی تواند در مقابل سرنوشت ملت قهرمان ایران خللی ایجاد کند.

سردار حسین سلامی افزود : جمهوری اسلامی ایران مستقل از هر قدرتی مسیر خود را ادامه می دهد و این واقعیتی است که از گذشته تا به امروز و تا ابد پیگیری خواهد شد.

سلامی با اشاره به اهداف رزمایش پیامبر اعظم ۱۱ افزود: هدف برگزاری رزمایش در شمال شرق کشور این است که نشان دهیم اراده برای تامین امنیت ملی کشورمان مستحکم و قدرت دفاعی از شایستگی رزمی کامل و بالایی برخوردار است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسدران اضافه کرد: جوانان نظام جمهوری اسلامی ایران با سینه های سترگ آماده دفاع از کشور و ولایت هستند.
انتهای پیام// س ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناتوانی دشمن در ایجاد خلل در سرنوشت ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..