تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تورجهانی تنیس روی میز؛ پیروزی ارزشمند نوشاد عالمیان در گام سوم

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، نوشاد عالمیان پس از پیروزی دو دیدار اول خود برابر «چیاهانگ» و «دودا بنتیک»، از ساعت 18 در دیداری حساس و نزدیک برابر «جاکوب» از لهستان با رده جهانی 41 قرار گرفت و پس از تساوی در شش گیم(سه بر سه) برنده این مسابقه در گیم هفتم شد.
نوشاد عالمیان در حالی برابر این حریف قدرتمند به پیروزی رسید که رنک جهانی اش 81 است. ملی پوش تنیس روی میز ایران گیم اول را 11 بر 7، در گیم سوم 11 بر 8، گیم پنجم 11 بر 4 و در گیم هفتم 11 بر 6 به پیروزی رسید. حریف لهستانی نیز در گیم دوم، چهارم و ششم با نتایج 11 بر 2، 12 بر 10 و 11 بر 8 به پیروزی رسید.
تیم ایران در تور جهانی قطر با ترکیب افشین نوروزی و نوشاد عالمیان حضور دارد. جمیل لطف الله نسبی سرمربی، مرتضی موغلی مربی و عبد الرضا افشار سرپرست تیم ایران در این رقابت ها هستند.
افشین نوروزی که در دیدار اول خود برابر توماس کنجی از جمهوری چک با رنک جهانی 64 چهار بر سه شکست خورده بود، در دیدار دومش چهار بر صفر الحکیم بازیکن لبنان را شکست داد.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تورجهانی تنیس روی میز؛ پیروزی ارزشمند نوشاد عالمیان در گام سوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..