تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس هیات کبدی خوزستان خبر داد: راه اندازی مدرسه کبدی در اهواز

عباسعلی شفیعی چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مرکز آموزشی با هدف ارتقای سطح کیفی ورزشکاران، در نیمه اسفندماه در اهواز راه اندازی می شود.
رییس هیات کبدی خوزستان راه اندازی مدارس کبدی در تمام شهرهای استان را از برنامه های در دستور کار هیات عنوان کرد و افزود: با توجه به شکل گیری ورزشکاران از سنین پایه، سعی داریم در این مدارس به آموزش نونهالان و نوجوانان بپردازیم.
وی در ادامه به فعالیت 500 ورزشکار سازمان یافته در استان دراین رشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد 250 نفر آقا و 250 نفر بانوی کبدی کار هستند و افزایش فعالیت وجذب ورزشکاران بیشتر به این رشته هم در دستور کار هیات قرار دارد.
شفیعی به ملی پوشان ورزش کبدی استان اشاره کرد و گفت: ورزش کبدی خوزستان از پیشینه خوبی در کشور برخوردار است و ازجمله استان های برتر دراین رشته در رده های سنی جوانان و بزرگسالان آقا و بانو هستیم و در مسابقات کشوری همیشه بر روی سکوی هستیم.
وی نداشتن مکان مناسب برای تمرین را مهمترین مشکل ورزش کبدی استان دانست و گفت: متاسفانه در بسیاری از شهرستان های استان با توجه به کثرت رشته های ورزشی توجهی به رشته کبدی نمی شود و سالن ها به صورت خصوصی اداره می شود.
رییس هیات کبدی خوزستان تصریح کرد: قطعا اگر مکان مناسبی در اختیار داشته باشیم در بحث استعدادهایی موفق تر خواهیم بود، امیدواریم که ارگان ها و مسولین ورزش شهرستان ها به این رشته توجه بیشتری کنند و مکان های ورزشی خود را در اختیار ورزشکاران کبدی کار قرار دهند.
وی گفت: در بعضی از شهرستان های قطب مانند خرمشهر خانه کبدی ایجاد شده، همچنین طی رایزنی با فدراسیون قرار است در شهرستان های سوسنگرد و باغملک نیز سالن مختص کبدی راه اندازی کنیم.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس هیات کبدی خوزستان خبر داد: راه اندازی مدرسه کبدی در اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..