تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کونگ فو گیلان عازم مسابقات قهرمانی کشور شد

مجید مهروانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : رقابت های کونگ فوی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی، از روز پنجم اسفند ماه جاری در آبادان برگزار می شود و تیم کونگ فوی گیلان نیز با 11رزمی کار عازم این دوره از رقابت ها شده است.
وی اظهار کرد: بر این اساس ، حسین مهدی زاده در وزن 54 کیلوگرم ، میلاد رمضانپور در وزن 58 کیلوگرم ، حمید تشت سیمین در وزن 63 کیلوگرم ، علیرضا حاجی پور در وزن 68 کیلوگرم و حمید کوهستانی در وزن 73 کیلوگرم اعضای تیم کونگ فوی گیلان را در مسابقات قهرمانی کشور تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: همچنین میرداوود موسوی در وزن 78 کیلوگرم ، سجاد باقری نژاد در وزن 83 کیلوگرم ، علیرضا دوپیکر در وزن 88 کیلوگرم ، محمدحسین حاجتی در وزن 93 کیلوگرم ، رضا عسگری در وزن 103 کیلوگم و حمید گرفمی در وزن 103+ کیلوگرم دیگر اعضای تیم کونگ فوی گیلان را در مسابقات انتخابی تیم ملی تشکیل می دهند.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان اضافه کرد: حسن عمویی نیز به عنوان سرمربی و سرپرست و بهمن معصومی به عنوان مربی ، تیم کونگ فوی گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کنند.
مهروانی خاطرنشان کرد: در رقابت های کونگ فوی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور به مدت 2 روز در آبادان با هم به رقابت می پردازند که امیدواریم ورزشکاران گیلانی بتوانند با درخشش خود در این دوره از مسابقات، مدال های رنگارنگی را کسب کنند.
در استان گیلان حدود یکهزار و 200 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کونگ فو و هنرهای رزمی در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار :نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کونگ فو گیلان عازم مسابقات قهرمانی کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..