تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحید امیری: نمی‌گذاریم کار به حسرت بکشد

کد خبر: ۴۸۵۴۱۰

۶۵  بازدید

مهاجم شماره 19 پرسپولیس تساوی در روز اول برابر الهلال را نتیجه چندان بدی برای تیمش ارزیابی نمی‌کند و امیدوار است در جدال‌های آتی با پیروزی زمین را ترک کنند.

ورزش سه: مهاجم شماره 19 پرسپولیس تساوی در روز اول برابر الهلال را نتیجه چندان بدی برای تیمش ارزیابی نمی‌کند و امیدوار است در جدال‌های آتی با پیروزی زمین را ترک کنند.

وحید امیری که در اولین دیدار آسیایی پرسپولیس در گلزنی به الهلال ناکام بود در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: همیشه بازی اول خیلی سخت است و شرایط حساسی دارد. تیم‌ها در مسابقه اول قصد دارند یکدیگر را محک بزنند. به نظر من دیروز همه شاهد رویارویی دو ابرقدرت فوتبال آسیا بودند. در بعضی جهات خصوصا از لحاظ مالی از حریف‌مان ضعیف‌تر بودیم.

وحید امیری در ادامه در خصوص نتیجه تساوی دو تیم گفت: تمام تلاشمان را کردیم ولی فوتبال همین است و ما نتوانستیم از گلی که زدیم محافظت کنیم و شاید تلاش بیشتری لازم بود البته همه تمام توانشان را به کار گرفتند. برای شروع، این تک امتیاز بد نبود. البته گرفتن 3 امتیاز بسیار بهتر است و ما هم برای کسب آن رفته بودیم، اما امیدوارم در ادامه راه حسرت این دو امتیاز را نخوریم و بتوانیم با اقتدار از گروهمان به مرحله بعدی صعود کنیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد حضور هواداران در این بازی ضمن قدردانی از آنها گفت: هواداران الهلال یک مقدار بیشتر بودند. جا دارد از هوادارانمان که ما را در یک کشور غریب تنها نگذاشتند تشکر کنم. اینجا بیشتر از اینکه میزبان باشیم مهمان بودیم.  هواداران همیشه به ما دلگرمی و قوت قلب دادند  و باعث رسیدن تیم به آرامش و تلاش بیشتر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحید امیری: نمی‌گذاریم کار به حسرت بکشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..